Friday, October 2, 2009

..Cerita Hari Raya..

it's already 14 syawal and only have the gut to blog about Hari raya today.

so, let's just make it short and sweet.

tahun ni turn at my hubby's family. maksudnya malam raya and pagi raya spent at his kampung which is at kampung banggul limau. walaupun ini adalah kali pertama 'tak beraya' dengan famili, tapi tak sempat pun nak merasa sayu2 time dengar takbir malam and pagi raya (mostly sebab 'cheating the turn', coz malam raya sempat jugak pergi rumah nenek saya melihat persiapan raya famili saya di situ <---which means escape from tolong my MIL buat nasi dagang. hantu sungguh menantu ini).

then, petang raya pertama around 2pm, balik kampung nenek saya which is only 20minutes away hehe :)

this year kalau nak diikutkan tema belah famili saya adalah biru tapi seperti biasa, tak semua akan memberi kerjasama. hmm, no comment about that, huhu.

Pagi raya @ rumah famili En Hubby:
Petang raya @ rumah nenek saya :

No comments: