Friday, April 10, 2009

..Easy money..

xtau la nk kategorikan cite ni as kelakar ke, pelik ke or menarik..

semalam ade sorg bdk technician dtg ofis,mintak derma utk surau kawasan perumahan die..katenye ade sambutan maulidur rasul..walaupon terdetik jugak dlm ati, "maulidur rasul bukan bln lepas ke?" tpx pk sgtla...

then ari ni, ade akak line leader tu pulak dtg kat aku, mintak derma utk sambutan maulidur rasul tadika anak die..ironinye, semalam bdk technician tu ade jgk mintak derma kat dia..tahla, aku terpk macam akak ni dpt idea dr situ...

lagipun die ni mmg ade rekod sketla, esp bab2 main duit kutu, ade gak cite yg xbest aku dgr pasal die...

aku xrase cikgu2 tadika mintak parents kutipkan derma tk sambutan maulidur rasul...
klu itu taktik die nk dpt easy money, then mmg keji gile...bonus baru jek dpt...xpaham aku..

mcm2 care manusia leh pk nk buat duit senang kan...

No comments: