Sunday, March 21, 2010

..Maafkan Isterimu Ini..

tajuk yang tak boleh blah.

cerita ni sebenarnya agak kelakar tapi saya tetap rasa bersalah. ni gara-gara nak bergurau dengan En Hubby lah ni.

pagi tadi tengah bersiap-siap nak keluar, saya insist nak butangkan shirt dia. the truth was - i had ulterior motive despite being that nice. purposely, saya telah buttonkan baju dia ala Pak Ude yang senget-senget tu.

but unfortunately, dia tak perasan and lepas tu i totally forgot. huhuhu. so lepas siap-siap, kitorang terus keluar.

*me and my poor memory...

masa sampai kat kedai mamak tu, saya perasan ada sorang pompuan tu duk tengok-tengok En Hubby. mulalah nak jeles haha. siap cakap kat En Hubby "Kenapa perempuan asyik tengok-tengok awak" and as usual En Hubby will answer "Husband awak kan smart orangnya.."

huhu. tension jek.

lepas dah habis sekeping roti canai, saya sembang-sembang kejap ngan En Hubby then only tertengok button baju dia. OMG - kesian my hubby...

terus saya buat pengakuan berani mati, terus jugak En Hubby betulkan balik button dia kat situ jugak. Patutlah perempuan tadi tu duk tengok-tengok je kat En Hubby..ahahaha.

dalam rasa bersalah tu, terasa kelakar jugak. Nasib En Hubby tak marah I - dia pun gelak-gelak. Saya suruh dia punish saya - yelah, memalukan dia macam tu di khalayak ramai walaupun tak sengaja. But luckily, he was okay with it and just laughed over my silliness. I'm so sorry Bee - I tak buat lagi..

No comments: