Wednesday, September 7, 2011

..Ramadhan Tahun Ini..

I know, I know. It's Syawal already.

But still, I must 'show-off' my GRAND iftar ;P

Of course not as in the-5-star-dining-place but 5-star-beloved-people :P. Since this year's raya turn goes to En hubby's home, maka saya dapat kelebihan 2 hari buka puasa kat rumah famili saya hehe. Tapi satu hari je pun ambik gambar.



Yang ni masa berbuka umah family-in-law:
And as a summary, the only better-than-last-year improvement thing to me is - berjaya mengawal nafsu makan. Kalau pergi bazar, saya cuma aim for main meal (which is mostly Nasi Ayam Penyet) SAHAJA dan tidak mengarut nak beli tu, nak beli ni.

Owh, one more thing, saya berjaya bangun dan sediakan meal for every sahur (walaupun 'sediakan sahur' tu mostly adalah bermaksud panaskan meal yang disediakan terlebih dahulu pada malamnya).


But to be honest, Ramadhan this year to me - saya sangat terkilan sebab tak begitu manfaatkan bulan ni sebaiknya. Semoga bertemu lagi tahun depan... Insya Allah.

No comments: