Thursday, November 15, 2018

Aging Factor

Entah kenapa hari ni tersentap pulak dengan statement pasal orang tua-orang muda ni. Mungkin faktor usia, eheh.

Yang sebetulnya aku selalu ada kerisauan bab-bab dressing, sebab aku mostly masih stick to the same old dressing style like when I was in my early 20’s. Masih pakai jeans, tshirt, sneakers, and my bags collection pun masih sama style macam zaman study dulu. Haha, bila taip ni rasa macam selekehnya lah makcik ni. Berbalik isu risau tadi - risau takut nampak macam orang tua tak sedar diri dressing macam budak-budak. Gitu. Tapi selalunya aku sedapkan hati, asalkan tutup aurat dan kita sendiri selesa dalam pakaian tu, lantaklah apa orang nak kata kan?

Isu sentap tadi ada kaitan dengan perihal dressing ni. Tapi contradicted sungguh dengan kerisauan aku selama ni. Aku malas nak taip panjang-panjang pasal tu, cuma nak point out the point yang aku boleh pulak ‘tersentap’ dengan statement orang pasal ‘dressing orang muda-orang tua’. 

Nampak sangat makcik dah tua, dah cepat sentap. Haishhh..

Okay, tak de point sungguh post ni, makcik saja nak membebel (in a subtle way-lah konon). Sekian bebelan.

No comments: