Friday, February 12, 2010

..5 Things..

saya telah ditag oleh Cik Bolo :) seperti biasa, terus bersemangat nak buat..

5 things I'm thankful at..
1. the people who loves me (family, hubby, friends)
2. all the experiences I've gone through
3. my sanity - very thankful to still keep it :)
4. every opportunities I manage to grab
5. high metabolisme (so far)

5 things I regretted about..
too many to mention.. definitely more than 5..huhu

5 alive celebrities I wanted to meet..
1. Jennifer Garner
2. Coldplay
3. Anne Hathaway
4. Catherine Zeta Jones
5. and err.. Leonardo DiCaprio?haha.

5 places i wanted to go..
1. Mekah
2. Jepun
3. Maldives
4. Bali
5. Australia

5 childhood memories..
1. selalu kena buli kat kelas mengaji oleh budak-budak yang dengki (haha, ye ke diorang dengki ke i memang annoying?)
2. kena tinggal van then dengan tak malu mintak pakcik mana yang tak dikenali hantar my sister and me balik rumah (gila berani masa tu nasib baik tak kena kidnap)
3. selalu ikut abah pergi sekolah abah petang-petang main game kat pc sekolah (masa tu tak ada pc sendiri kat rumah)
4. gaduh kaw-kaw ngan my sis *siap bercakaran sampai berdarah - i still have the scars until now which always reminds me of my sister :)
5. selalu buli gubud (my youngest brother) and we (the elder siblings) selalu rasa mak sayang dia sorang jek, tak sayang kitorang hahaha sungguh lawak kecik-kecik dah pandai berdrama


5 people to continue the tag circle..
1. Buyan
2. Yati Chomeyl
3. Lidia
4. Apid
5. anyone who wants to do this :)

No comments: