Saturday, April 24, 2010

..tudung belit-belit..

entri khas untuk kak ain.

semalam janji nak upload gambar kat fb, tapi saya dah lama tak upload apa-apa gambar di fb, janggal dah rasa hahaha.


nilah tudung nye ye kak ain :)

leceh jugak pakai shawls macam ni. kena pakai anak tudung bagai sebab fabriknya jarang kan.

saya pernah pakai sekali ke ofis, lepas solat zohor dah ambik masa pulak nak pakai balik kat surau. leceh sungguh! masa saya belit-belit kat surau, ada sorang makcik duk tengok je sepanjang proses membelit tu - and habis je saya 'belit-belit', dia ajuk-ajuk pulak dengan tangan dia. sabar ajelah. nak je tanya makcik tu apa masalah dia.

tapi teringat pesan En Hubby - jangan layan orang tak betul, nanti sama-sama jadi tak betul. haha. ok, melalut dah ...

4 comments:

anggerik said...

baru sempat tgk... waaaa comeiiiii... teringin gak nak pakai... cuma x berkesempatan jer lah...

mygoldpen said...

kak ain, nnti pakai masa nk amik gaba tuk Pa&Ma contest ok? *wink2

yatie chomeyl said...

makcik tu teringn nk belit2 gak kot..sbb tu dia ajuk izza hehe

mygoldpen said...

nasib baik dia tak suruh i belitkan tudung dia haha..