Wednesday, April 28, 2010

..tudung instant..

tensionnya..

hari tu saya terjumpa satu blog tudung - best sangat collection dia. banyak instant tudung (tudung ekin) yang lawa-lawa, memang banyak sangat yang berkenan di hati, rasanya kalah tudung Ariani (pandai je, padahal baru bape kali jejak kaki ke Ariani). Tapi sebab saya dah terorder kat blog lain sebelum tu, saya tarik nafas dulu, istighfar banyak-banyak supaya tak ikutkan nafsu.

Tapi sampai hari ni teringat-ingat...

cari balik blog dia - rupanya saya tak add to favourite ari tu dan saya memang lupa nama blog dia. Rasa macam Arsterisk ke apa tah... Sedih sangat, hampa sangat.. T_T

*Huhu. Pasal tudung pun boleh jadi emo.

Help me...

2 comments:

___Mrs Suhaidi___ said...

olololo...ciannyer....tp susahla nk jmpe tudung ekin..maybe sbb yan lebih suke shawls jd xbyk add fav utk blog yg jual tudung ekin ni..n xpnah dgr plk blog name itu....sabar along...ade rezeki nnt jmpe balik tu...

mygoldpen said...

hehehe..suke nk tension mende2 gini..td balik2 umah ade pamplet butik ariani jb ni wat sale sempena bkk kedai baru plak..adehla..teringat2 yg tu plak dah..haha