Thursday, February 10, 2011

..clock..

First time dalam hidup beli jam dinding :P

Saya jenis yang selagi tak dapat benda yang saya betul-betul suka, saya tak akan beli yang second best.

Sepanjang kahwin dan duduk rumah sewa ni, saya langsung tak pernah ada jam dinding.

Masa parents saya datang last last year, Abah komplen rumah tak de jam.

Adik-adik ipar saya pun tegur masa diorang datang last 2 months, tanya kenapa rumah ni tak de jam langsung. Hehe.

Mula-mula dulu carik jugak tapi susah nak jumpa yang betul-betul berkenan dan affordable. Biasanya yang saya berkenan mesti harganya gila mahal. So lama-lama, Hubby and me got used of pressing 'Info' button kat ASTRO remote control bila nak tahu pukul berapa.

But last 2 weeks masa jalan-jalan kat Jusco Tebrau, masuk satu kedai home accesories, akhirnya terjatuh hati. Harga pun tak mahal RM49.90 sahaja. Seronok betulll.
Published with Blogger-droid v1.6.7

4 comments:

efa fairuz said...

wahh pelik betul jam dinding ni, tapi stailo lah!

p/s: dah lame tak jenguk blog ni, sekali tgk ada header baru dah.. hihihi

yatie chomeyl said...

santekkk jam nye

___Mrs Suhaidi___ said...

Along!!ade gk tgk jam gini kt online shop...yg kena tampal2 dlu ker ni?anyway...suke sgt...lawo..

mygoldpen said...

efa & yatie: mmg pelik kan..tu sbb jatuh cinta tu - lain dr y lain

yan : ni xyah tampal2, dh ready-use dh ni, tinggal letak bateri saje..die buat dr kayu ni..ni kalau abah tgk ni mesti abah nk buat ni :)