Tuesday, July 27, 2010

..Perihal Lupa, Terkejut dan Penat..

Petang tadi ada member (budak finance yang duduk office atas) nak tumpang i balik kerja - kira turunkan dia tengah jalan lah.

Time pukul 5pm but I was not ready yet to go back since there was a few things to settle before going back.

Bila dah nak siap kerja, saya teringat pasal dia, tapi dalam hati "Lepas hantar e-mail ni baru panggil dia". But unfortunately lepas tu, dah borak-borak dengan officemate yang tengah nak balik jugak, saya betul-betul lupa.

Dah sampai rumah - masa nak mandi pukul 8lebih macam tu baru teringat. Phone no dia saya tak de save pulak. Kelam kabut pulak call orang yang ada no dia. Risau saya kot-kot dia tengah tunggu lagi tu. Bersalahnya rasa.

Nasib baik waktu saya call tu dia dah sampai rumah. Dia dah agak saya lupa - jadi dia dah selamat tumpang orang lain. Huhu.

Lately, saya perasan banyak benda yang penting yang saya lupa. Pastu bila teringat, perasaan terkejut tu - phuh, nasib baik tak de sakit jantung.

Agak memenatkan bila senang lupa banyak benda :(

No comments: